Курс валют: $ - 26,6 / 27,0; € - 31,6 / 32,2
Написати в редакцію
X

Дякуємо що ви з нами!

«Місто дограється з цим мостом». Міст Патона в аварійному стані та без двох смуг

07-24-2020

1302

Мабудь кожен киянен та гість столиці відчув переваги зменшення кількості смуг на мості Патона. І без того перевантажений міст в години пік перетворюється на справжнє пекло, а з почастішанням аварій він взагалі стає. Єдині хто з цього отримали вигоду так це вуличні торговці, - вони постійно курсують біля мосту у заторах пропонуючи охолоджену воду, іграшки та квіти.

 

Київський міст Патона побудували 67 років тому. Він є першим у світі суцільнозварним мостом і пам’яткою архітектури місцевого значення. На початку 2000-х років Американське інженерне співтовариство визнало міст Патона як одну з найкращих зварних металевих конструкцій 20-го століття.

 

 

Аварійною пам’ятку архітектури визнали в 2014 році, а в 2018-му  як критично аварійну. У лютому 2020 року на мосту перекрили дві крайні смуги, а фахівці Українського інституту сталевих конструкцій імені Шимановського почали обстеження мосту, після якого міська влада має вирішувати, що з ним робити.

 

 

Двоє спеціалістів розповідають, чому міст почав руйнуватись і що на нього може очікувати в майбутньому.

міст Патонаміст Патонаміст Патонаміст Патона

 


За оцінками радянських експертів та проектантівміст має функціонувати не менше 100 років, але й комунізм в Союзі мав настати у 1980 році, всі ми знаємо, як за Союзу нарощували показики та прибріхували для статистики, тому ці 100 років могли бути явно перебільшеними. Окрім того, київські мости починають «утомлюватися» раніше закладеного терміну експлуатації через посилений трафік. Коли будували київські мости, ніхто не розраховував на таку кількість автомобілів. Автомобілі створюють навантаження вібрацією, по всьому місту їздять перевантажені автівки. Ось цей увесь трафік створює не ті навантаження, на які конструкції були розраховані.

 

 

Мостовики вважають, що більшість українських мостів «з’їли» свої конструктивні запаси: у Радянському Союзі були дуже щедрі запаси міцності, і тепер мости, по суті, працюють на цих запасах. Там зараз усе працює не так, як інженер передбачив у конструктивних схемах, вони фактично існують на міцності бетону й металу. Цього надовго не вистачить.

Отримуйте інсайди, та інформацію, яку ми не можемо опублікувати на сайті в нашому телеграм каналі Наша Країна.

"Наша країна" зацікавлена у якісному та об'єктивному висвітленні сьогодення. Якщо ви маєте цікаву інформацію (дії корупціонерів, вчинки політиків, курйози, прекрасні місця України) - напишіть нам nashakrainainfo@gmail.com, ми з радістю її опублікуємо. Разом ми зробимо Україну кращою!
Підписатись