Курс валют: $ - 28,3 / 28,7; € - 33,0 / 33,6
Написати в редакцію
X

Дякуємо що ви з нами!

Офіційно на політичну рекламу у Фейсбук Україні з початку року витрачено понад 1 млн$, фактично ж в десятки більше

08-22-2020

1015

Протягом січня-липня 2020 року українські сторінки у Facebook витратили на рекламу, пов’язану із соціальними питаннями, виборами або політикою, понад 1,1 мільйона доларів (близько 30 мільйонів гривень) - і це лише те, що сплачено офіційно Фейсбуку.

 

скільки політики платять фейсбуку

 

Про це повідомляє рух «Чесно».

 

Насправді ж ці суми можна сміливо множити на 10, в кінці статті пояснимо чому

 

 

Лідером за витратами є п’ятий президент Петро Порошенко, який витратив на рекламу своєї сторінки в соцмережі Facebook майже 53 тисячі доларів. На другому місці — програма «Шустер LIVE» з витратами на рекламу в розмірі майже 40 тисяч доларів. Вона рекламує гостей ефіру або самого Савіка Шустера.

 

 

На третьому місці за витратами опинився народний депутат Микола Тищенко, який донедавно вважав себе потенційним кандидатом на посаду мера Києва. Він впродовж перших семи місяців 2020 року заплатив за політичну рекламу понад 20,5 тисяч доларів, а в серпні рекламу взагалі не замовляв.

 

 

 

На четвертому і п’ятому місцях опинилися «Партія Шарія» та сторінка «Городок», яка рекламує політичну партію «Пропозиція». Вони впродовж січня-липня цього року заплатили за політичну рекламу в соцмережі майже 20 та майже 18 тисяч доларів.

 

 

Нагадаємо, сторінка у Facebook «Партії Шарія» була створена у червні 2019 року. За перший рік свого існування вони витратила на політичну рекламу 77 тисяч доларів. З них 58 тисяч витратили ще під час виборчої кампанії до Верховної Ради.

 

 

Окрім прямої офіційної реклами політичні партії та політики користуються мослугами ЛОМ-мів (лідерів громадських думок) та фейсбук-сторінок-площадок, - тобто тих сторінок, які за кошти публікують у себе статті. Також, слід додати оплату праці "ботів" - людей, які використовують мережу фейквоих та напівфейкових сторінок, дописують потрібні позитивні та негативні коментарі. Ці кошти ніде не афішуються, а отже, можна витрачати набагато більше коштів і за них не звітувати.

 

ЛОМ-и отримують від 500 до 3000$ в місяць за підтримку партії чи кандидата, в районі 7-15 тис грн коштує робота одного "бота", партії утримують, як правило, 5-20 ЛОМ-ів, сторінки-площадки ж коштують ще дорожче... 

 

Якщо вам сподобалась стаття та ви хочете подальшого розголосу беззаконь поставте "стежити" за моєю сторінкою у фейсбук, так я розумітиму, що роблю потрібні речі. Дякую!

Отримуйте інсайди, та інформацію, яку ми не можемо опублікувати на сайті в нашому телеграм каналі Наша Країна.

"Наша країна" зацікавлена у якісному та об'єктивному висвітленні сьогодення. Якщо ви маєте цікаву інформацію (дії корупціонерів, вчинки політиків, курйози, прекрасні місця України) - напишіть нам nashakrainainfo@gmail.com, ми з радістю її опублікуємо. Разом ми зробимо Україну кращою!
Підписатись