15 грудня 2020 року запам'ятається Киянам надовго. І не тільки тому, що вони, як завжди годинами стояли в заторах, це точка відліку, яка вказує, що Шулявський шляхопровід (який обійшовся майже в мільярд гривень) виконали із порушенням державних будівельних норм, а від так він є небезпечним.
При відсутності вітру, злив та обмерзань 5 опор освітлення мосту просто попадали на проїжджаючі автомобілі. Якщо уважно придивитися, то лід можна побачити по всій території кругової бази стовпчика (нижче).
Дизайнери Шулявського шляхопроводу, здається, забули, що в Україні бувають морози та опади, інакше, чому вони не думали робити дренаж? Сподівалися, що вода, протікана всередину, не розшириться на морозі в даному випадку. А що, якщо! Але ж ні: вона, зараза, все ж вирішила і цього разу підступно розширитися при мінусовій температурі. В результаті металеві конструкції бази тріснули і падіння освітлення стало питанням часу.
Мало того, подібні конструкції НЕ МОЖНА ЗВАРЮВАТИ, саме від слова НЕ МОЖНА, - вібрації від вітру та корозія їх знищать протягом 2-5 років!
Дизайнерам спочатку варто закінчити хоча б ПТУ, а потім повертатися в галузь будівництва.
До речі, сам лише технагляд за проведенням будівництва українцям обійшовся в понад 10 млн грн. І саме технагляд в даному випадку має понести матеріальну відповідальність разом із підрядником!
Перший висновок - підрядник має замінити кріплення освітлення мосту, та усього освітлення яке він установлював в Києві (чого точно не буде, оскільки це великі збитки). Другий - падіння опор - це не останній сюрприз, який нам підготували забудовники, - ще на стадії будівництва в металевих балках мосту були корозії та тріщини, які акуратно закрасили фарбою, тому лід може нам показати ще багато цікавого.