Курс валют: $ - 28,3 / 28,7; € - 33,0 / 33,6
Написати в редакцію
X

Дякуємо що ви з нами!

Топ-10 міфів про газові установках для автомобілів

08-23-2020

1380

Головне правило в роботі ГБО - це правильна установка. Для різних двигунів підходять різні модифікації газових установок, а їхнє правильне приєднання забезпечить не тільки комфорт та тривалу експлуатацію, а й значну економію на пальному.

 

 

Інтерес до використання газу в автомобілях і раніше популярний. Це не дивно, тому що обладнання, яке використовується для адаптації автомобілів до роботи із зрідженим нафтовим газом, тепер настільки вдосконалено, як ніколи раніше, і пропонує характеристики, про які можна було тільки мріяти десять років тому. Ось кілька популярних міфів, які зупиняють багатьох потенційно зацікавлених водіїв вкладати кошти в установку. Це всього лише міфи, передає драйв.укр .

 

ГБО на авто

 

Двигун на газу буде слабкіше

 

Так, років десяток назад, коли панували змішувальні установки, продуктивність газових двигунів була явно слабкіше - нормою було зниження максимальної потужності на 5-15 відсотків в поєднанні зі зниженням максимального крутного моменту двигуна. Однак, установки послідовного упорскування газу забезпечують такі ж або майже такі ж характеристики газових двигунів, як і при роботі на бензині. Максимальне падіння потужності 2 відсотка непомітні для водія, тим більше що культура роботи двигуна на газу така ж, як і при роботі на бензині.

 

 

Газовий двигун зношується швидше.

 

Немає прямої залежності між швидкістю зносу двигуна і використанням газоподібного палива. Безумовно, умовою є правильний підбір і складання установки. Оптимально працює установка для зрідженого нафтового газу може позитивно вплинути на деякі компоненти двигуна і, зокрема, позитивно вплинути на його чистоту.

  1. Газ руйнує моторне масло.

Наприклад, якщо зріджений газ забруднений сірої, це впливає на підкислення моторного масла. Але це буває рідко і виключено, якщо ми заправляємо хороший газ на хороших станціях. У той же час при згоранні газу утворюється значно менше твердих частинок, ніж при згорянні дизельного палива або бензину, що вже видно за станом моторного масла: в автомобілях, що працюють на зрідженому нафтовому газі, воно прозоре і яскраве навіть після декількох тисяч кілометрів пробігу. Явище «чистого згоряння» зрідженого нафтового газу впливає не тільки на стан моторного масла, але і на невелику кількість відкладень, що відкладаються в двигуні.

 

 

Газова установка може призвести до виникнення пожежі.

 

В автомобілях, обладнаних газовою установкою, 90 відсотків пожеж не пов'язані з самим ГБО. Ризик пожежі, викликаного установкою зрідженого нафтового газу, близький до нуля при правильно встановленої і обслуговується установці. У той же час в автомобілях, не обладнаних системою LPG, в тому числі з дизельними двигунами, виникають загоряння через витоки палива і виробничих дефектів. Як правило, установка систем для зрідженого нафтового газу не пов'язана з ризиком виникнення пожежі.

 

 

Газовий балон становить небезпеку при аварії.

 

Газовий балон - одна з найбільш стійких до пошкоджень частин автомобіля - він набагато міцніше, ніж бензиновий або дизельний паливний бак. У той же час балон зі зрідженим нафтовим газом оснащений запірними газовими клапанами. Навіть в разі пожежі в автомобілі не відбувається швидкого викиду більшої кількості газу - одним з обов'язкових пристроїв безпеки є клапан, який в разі небезпечного підвищення тиску в баку випускає невелику кількість палива, запобігаючи розрив балона. Навпаки, можна сказати, що баки для бензину / дизельного палива в автомобілях в даний час зроблені з пластика, який просто плавиться в разі пожежі.

 

 

Неважливо, де ми заправляємося зрідженим газом.

 

Чи не правда! Газоподібні палива розрізняються не тільки великим або меншим вмістом забруднюючих речовин, але і більш-менш придатним для сезону року вмістом основних компонентів: пропану і бутану. Якість палива впливає не тільки на характеристики автомобіля і довговічність установки, але і в значній мірі на витрату палива. Нерідко автомобіль, заправлений (особливо взимку) дешевшим і неякісним паливом, споживає його набагато більше.

 

 

Чим дешевше установка, тим швидше окупиться.

 

Зрозуміло, що при інвестуванні в установку для зрідженого нафтового газу ви повинні бути обережні, щоб не вкласти занадто багато коштів, тому найдорожчі установки на ринку - це пропозиція для невеликого числа користувачів. У той же час не слід відмовлятися від високоякісних компонентів і їх характеристик, що відповідають вимогам двигуна, інакше, по-перше, компоненти системи будуть швидко зношуватися, що призведе до витрат, а по-друге, двигун і його аксесуари можуть вийти з ладу, що виключає економію за рахунок їзди на газі.

 

 

Бензиновий двигун призначений для роботи тільки на бензині.

 

Мабуть, так, але чи знаєте ви, що в багатьох автомобілях заводські бензинові форсунки, також дозволені для використання газоподібного палива (LPG / CNG)? Одні автовиробники співпрацюють з компаніями, що виробляють газове обладнання, інші дозволяють установку в дилерських центрах. Відсутність дозволу на установку обладнання для зрідженого нафтового газу часто продиктовано в основному бізнес-питаннями, що, звичайно, не є перешкодою для установки ГБО.

 

 

Неважливо, в якій майстерні ми встановлюємо ГБО.

 

Точно ні! Є багато причин, за якими вам слід уникати майстерень, що пропонують найнижчі ціни на ринку. У разі проблем або навіть помилок при складанні у дешевій майстерні можуть виникнути проблеми з прийняттям на себе відповідальності. Інша справа обладнання: в хорошій майстерні дуже багато дорогих інструментів, які впливають на експлуатаційні витрати і ціни на послуги. Варто доплатити!

 

 

Прямий уприскування бензину перешкоджає установці систем скрапленого нафтового газу.

 

Це неправда: немає проблем з установкою систем ГБО в автомобілях з прямим уприскуванням бензину, як з використанням систем послідовного упорскування газу в паровій фазі, так і систем уприскування рідкого газу. Звичайно, не кожну машину можна адаптувати до газу - наприклад, автомобілі, обладнані системами подвійного уприскування, на даний момент є проблемними для установки газового обладнання.

Отримуйте інсайди, та інформацію, яку ми не можемо опублікувати на сайті в нашому телеграм каналі Наша Країна.

"Наша країна" зацікавлена у якісному та об'єктивному висвітленні сьогодення. Якщо ви маєте цікаву інформацію (дії корупціонерів, вчинки політиків, курйози, прекрасні місця України) - напишіть нам nashakrainainfo@gmail.com, ми з радістю її опублікуємо. Разом ми зробимо Україну кращою!
Підписатись