Курс валют: $ - 28,3 / 28,7; € - 33,6 / 34,2
Написати в редакцію
X

Дякуємо що ви з нами!

Закінчать до 2025 року: в Києві готуються до ремонту моста Патона. Чому так довго?

11-10-2020

3122

 

Планується, що проект з реставрації пам'ятника архітектури і містобудування - моста Патона завершать до кінця 2021 року, а основні роботи закінчаться до кінця 2025 року.

 

 

Комунальна корпорація «Київавтодор» може підписати договір на створення проекту з реставрації моста Патона в Києві. Сума можливої угоди - 21 млн 452 тис. Грн. Про це сказано в повідомленні на сайті державних закупівель Prozorro.

 

За умовами технічного завдання, компанія-переможець має протягом 8 місяців з моменту отримання завдання підготувати проект, пройти експертизу, внести виправлення і узгодження. Для створення проекту необхідно провести інженерно-геодезичні роботи, розрахувати можливість розширення проїжджої частини та тротуарів та ймовірність заміни опор або їх реставрацію. Також, проектант повинен передбачити систему раннього виявлення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення.

Проектувальник буде використовувати в роботі матеріали попередніх обстежень моста 2017, 2020 років (замовник КП «Київавтошляхміст») і 2018 роки (замовник КК «Київавтодор»). Проект повинен бути готовий до кінця 2021 року.

 

Нагадаємо, що у вересні 2020 року мер Києва Віталій Кличко підписав розпорядження про старт робіт з реставрації моста Патона.

 

Міст Патона

 

 

ХТО БРАВ УЧАСТЬ В АУКЦІОНІ

 

 

Свої заявки на участь в торгах подали дві компанії: «УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ Стальова КОНСТРУКЦІЙ ІМЕНІ В.М.ШІМАНОВСЬКОГО» і «ІНТЕРПРОЕКТ». За результатами аукціону більш вигідним була пропозиція інституту, але його відхилили через те, що вчасно не виправили помилки в документах.

 

 

ремонт моста Патона

 

На момент підготовки матеріалу, другий учасник - компанія «ІНТЕРПРОЕКТ» була готова підписати договір на 21 млн 452 тис. Грн.

 

 

ЩО ЗА ФІРМА ІНТЕРПРОЕКТ

 

 

За інформацією аналітичної платформи YouControl, фірма « ІНТЕРПРОЕКТ » була зареєстрована більше 18 років тому в квартирі на бульварі Тараса Шевченка в Києві. Спочатку підприємство займалося оптовою торгівлею, а потім змінило вид діяльності на проектування. Статутний капітал - 16 тис. 500 грн.

 

 

Керівником, підписантом і засновником є житель села Гатне Києво-Святошинського району Київської області Віктор Черненко. Він записаний засновником компанії з будівництва мостів « ІНСТИТУТ Союздорпроект », яка також зареєстрована в київській квартирі, і фірми « Проектне бюро« МОСТ »разом з Михайлом Корнєєвим. За даними сайту « Наші гроші », Михайло Корнєєв був заступником голови правління ВАТ «Мостобуд».

 

 

Цікаво, що Черненко і інший учасник торгів - « УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ Стальова КОНСТРУКЦІЙ ІМЕНІ В.М.ШІМАНОВСЬКОГО » є в даних про асоціацію «КІЇВТРАНСБУД», яка зараз знаходиться в стадії припинення діяльності. Цілком ймовірно, вони знали про існування один одного до того, як подали заявки на тендер.

 

 

У «ІНТЕРПРОЕКТ» були співробітники-чиновники. Зарплату в цій фірмі вказав в декларації за 2017 рік головний державний інспектор управління контролю за будівництвом департаменту з питань державного архітектурно-будівельного контролю виконкому Київської міської ради Олександр Мішин. За даними сайту декларацій , в кінці березня минулого року він вже не працював на цій посаді.

 

 

 

ЩО ТРАПИЛОСЯ З МОСТОМ ПАТОНА

 

Інформатор писав , що міст Патона в Києві під загрозою руйнування. «Обстеження було зроблено Інститутом сталевих конструкцій імені Шимановського, Київ виділив на той час 4 млн гривень. Результати обстеження - міст знаходиться в критичному стані, він непрацездатний », - говорив представник Інституту електрозварювання ім. Патона Валерій Позняков.

 

 

Міст Патона - це пам'ятник архітектури та містобудування, науки і техніки (охоронний номер № 530-Кв). Він був побудований в 1953 році. Його довжина - 1543 м, ширина - 27,16 м, проїжджа частина займає 21 м, а кількість смуг руху - 7 (3 + реверс + 3).

 

 

За інформацією міськради Києва , міст реставруватимуть до 31 грудня 2025 року. У підсумку, планують збільшити його пропускну здатність, встановлять декоративну підсвітку, покладуть тактильну плитку, завдадуть дорожню розмітку з двокомпонентного холодного пластику, а дорожні знаки виготовлять з використанням флуоресцентної плівки. Міст має бути доступний для велосипедистів і людей з інвалідністю.

 

Запитаєте, чому такий дорогий ремонт? - це ж Україна. Не пережиавйте, вартість робіт може вирости (і ймовірно виросте) принаймні вдвічі. За ці ж кошти в Китаї, Німеччині та Італії будують надскладні та висотні мости в бесятки в кілька разів довші ніж міст Патона.

 

 

Отримуйте інсайди, та інформацію, яку ми не можемо опублікувати на сайті в нашому телеграм каналі Наша Країна.

"Наша країна" зацікавлена у якісному та об'єктивному висвітленні сьогодення. Якщо ви маєте цікаву інформацію (дії корупціонерів, вчинки політиків, курйози, прекрасні місця України) - напишіть нам nashakrainainfo@gmail.com, ми з радістю її опублікуємо. Разом ми зробимо Україну кращою!
Підписатись